пʼятниця, 27 вересня 2013 р.

Модуль 6

     
     Ось позаду модуль 6. Особисто для мене найскладнішим завданням було створення таблиці Excel, оскільки я використовую її лише для побудови діаграм. За допомогою я звернулась до своїх записів, які здійснювала під час навчання на курсах.
     Ціноутворення на наші послуги дуже гнучке. Головна ідея фірми - підбір сценарію заходу таким чином, щоб вкластись у заявлений клієнтом бюджет. Звичайно ми передбачатимемо мінімальну вартість послуг: бульбашкове шоу - 400 грн.-30хв., святкова шоу-програма 1 год. від 500 грн.
   Найбільше мені сподобалось створювати перезентацію маркетингової стратегії за допомогою ГуглДокс.
     Щоб допомогти учням в роботі я сформулювала кілька порад:
1. Уважно працювати над виконанням завдань.
2. Завантажуючи таблицю Excel в ГуглДокс, зверніть увагу, що діаграма набуде іншого вигляду. За бажанням її можна відредагувати безпосередньо в ГуглДокс.
     Оскільки їх небагато, то, на мою думку, їх краще озвучити усно на занятті.

5 коментарів:

  1. Добрий день, вітаю із завершенням 6 модуля. Досить слушні поради для учнів. Погоджуюсь з Вами.

    ВідповістиВидалити
  2. Ось оцей "інший вигляд" діаграми збив мене з пантелику. Аж поки не заглянула далі в інструкцію і збагнула, що так має бути.

    ВідповістиВидалити
  3. Мені теж найбільше сподобалось створювати презентацію маркетингової стратегії в ГуглДокс. Завдання нескладне.

    ВідповістиВидалити
  4. Здравствуйте, Поздравляю с завершением. Итересній подход к клиенту - ваша цена, а наши услуги за эту цену.

    ВідповістиВидалити