понеділок, 23 вересня 2013 р.

Модуль 5

     Ось і позаду 5 модуль. Мені сьогодні було дуже цікаво. ГуглДокс мені сподобався. У цього сервісу великі можливості. Чисто технічно створити опитування виявилось не складно.
     Перші труднощі виникли, коли з’явилась необхідність розмістити опис другої бізнес-ідеї на тому ж листі анкети. Довго шукала, але все ж таки знайшла потрібний елемент. 
     Інша проблема виникла, коли надсилала учасникам курсу форму опитувальника. Після натискання кнопки "Надіслати" з’явилось вікно з повідомленням про необхідність вибрати таблицю для збереження результатів. Я розгубилась, оскільки в інструкції нічого про це не сказано. Добре, що працюючи над завданнями цього курсу, я вже сміливіше здійснюю пошук можливих рішень. Крім того колись я працювала із формами у текстовому редакторі Word.
     Своїм учням перед початком роботи у сервісі ГуглДокс я обов’язково акцентую увагу на різних елементах форми опитувальника і продумонструю можливості створення всіх полів. 
       

4 коментарі:

  1. У мене та ж сама історія з другим опитувальником. Але радію, що ми все ж таки впоралися.

    ВідповістиВидалити
  2. У мене виникли подібні проблеми. Цілком згідна, працювати було легко і цікаво

    ВідповістиВидалити
  3. І вже якось дивно, що залишось лише два модулі. Напевно втягнулись.

    ВідповістиВидалити
  4. Цей модуль і справді був легким і цікавим. Думаю, що для учнів він буде таким же.

    ВідповістиВидалити